Dags för sängen...

Blev ingen föräldrargrupp ida för att jag mådde inge bra så jag la mig och vilade. Somnade i 2 timmar. Idag har jag inte gjort mycket alls. Känns som jag tillbringat hela dagen framför datorn. Eller nästan iaf. Fick sällskap vid datorn av lilla molly som skulle ligga bredvid mig hela tiden, eller rättare sagt på musmattan.



Var även skönt att sova på skrivaren :)



Blev hasselbakspotatis och kycklingfilé, avocado och morötter till middag. Kanske inte ser så roligt ut, men det var iaf gott :)



Nu ska jag försöka sova. Har ont i magen. Den är uppblåst som en stor ballong.
Vet inte om jag har ätit för mycket.

Imorgon går jag in i vecka 32 :)

Puss och kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0