Barnens Hus

Har suttit hemma och Susanne kom över på en fika. Har även varit upp till barnens hus och kollat. Mycket man vill köpa men de är inte billigt alls. Känns nog bättre att vänta tills vi kommer ner till ULLARED och handla då. Men fick med mig 2 haklappar. Lika dana som jag köpt förr men bara 2 andra färger och sen blev de lite lösgodis också. Måste verkligen ta och sluta med de snart...Får nog ta och göra de from nästa vecka ;)

Nu sitter jag på Dansklubben som jag var med i när jag bodde i Gävle. Sitter och väntar på pappa. Han är här på styrelsemöte så jag räknar med att vi inte kommer härifrån förrän kl halv 8 lr ngt sånt. Sen ska jag hem och boka mina tågbiljetter eftersom mitt tåg går kl 8 imorgon bitti.
Blir även grillat lamm. Mums de är gott de.

Bebben rör sig. Är nog musiken som gör att de är lite fart i magen :)

Ha de bra så hörs vi:)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: annelie berg

hahaha jag har inte heller slutat med lösgodis! Va duktiga vi va på att hålla våra nyårslöften ;)

2010-09-09 @ 19:28:05
URL: http://annelieberg.se/blog
Postat av: Pernilla

Ullared is the shit :)

2010-09-12 @ 21:39:42
URL: http://lamammavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0