30 september

Mådde som vanligt inge bra imorse. Vet inte vad de är som jag drabbats av. Efter frukosten mår jag illa :( Ska man väl inte göra så här långt in i graviditeten tycker jag men men så är de. Så jag tog mig en alvedon och kröp ner i sängen med katterna och kollade på en film. Rätt skönt att lägga sig. Blev lite piggare så jag kunde ta cykeln upp till Götene och posta brevet och handla lite mat. När jag kom hem för en timme sedan så var hyresvärden inne och fixade en ny kran så nu kan jag diska å sånt igen i köket. Man blir ju handikappad av att inte ha vatten. Har fått i mig lite lasagne och nu ska jag smälta maten innan jag ska ta hand om disken och städning av köket. Blev ju skräpigt när han var inne med skor. Hela mattan är full med gräs :( Jag som redan städade av imorse :(

Magen har varit så spänd men det är nog sammandragningar. Nu har bebisen roligt. Den sparkar och bökar runt. Lite plats finns det nog kvar nu. Men de är trång där inne. Idag är jag i v.32 :) Nu är det inte många veckor kvar :P

Ha en fortsatt trevlig dag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0