1 år idag =)

Nu har jag kommit hem från Unga föräldrar träffen. Den gick väl bra. Bara jag som inte hade barn med mig. Det var 2 små, en på 2 & en på 4 månader där sen var det en 16 & 18 månaders också. Dem var det verkligen full fart på. Vi satt där och pratade om allt möjligt och fikade. Var rätt trevligt. Kommer att vara varannan vecka. Får se om man kan gå på alla.

Innan jag cyklade hem svängde jag in på ica och handlade lite. Köpte lövbiff så de blir de ikväll och jag köpte även med mig tårtbotten, grädde, ananas, mandariner och glasyr för att skriva på tårtan =) Idag firar vi att vi varit tillsammans i ett år och igår hade vi varit förlovade i 7 månader. Tänk vad tiden går fort. Bara 12 veckor tills våran älskling kommer till världen :)






Färdig tårta :) Fast det saknas lite riven
choklad på kanterna på den här bilden.


Nu ska jag kolla på teen mom och sen laga mat.
Sen blir det final av Fångarna på fortet och bara en lugn kväll hemma med hjärtat. ¨
Får väl se när han dyker upp ikväll. Hoppas han är hemma om en timme men de tror jag inte.

Ha en trevlig kväll så kanske de blir lite uppdatering ikväll :)

Puss och kram




Kommentarer
Postat av: annelie

Grattis till ett års dagen!! Kramar

2010-09-01 @ 20:44:07
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0