Mycket nu!

Hej!
Nu har jag varit dålig på att skriva igen, men ska bli ordning på mig igen. Blir så när man jobbar. Då är jag nästan inte vid datorn. Har jobbat hela helgen så var rätt trött igår. Igår hade jag körlektion med en gammal gubbe på 70 år för att min lärare skulle iväg igår, men lektionen var bra och jag lärde mig mycket. Nu går det skapligt med parkeringen. Men fickparkering är svårt så jag måste nog träna på de. Sen var vi över till Mia och Anders och fikade lite igår kväll och lekte med lilla vilda Wilma. Den ungen är det fart på.
Idag gick jag upp kl: 9. Skönt med sovmorgon när man är ledig. Blev lite frukost sen har jag städat, tvättat och hängt ut de när de var sol. Skönt att det torkar fort då, men nu är det mulet igen. Blir väl regn inatt eller så. Sen så har jag pluggat lite teori, men man blir ju så trött av att göra de hela tiden så nu ska jag ta en paus. Kanske kolla på tv eller slå på en film. Får se vad jag gör. Robban är väl inte hemma förrän halv 8 idag så det blir sen mat också.

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa.
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0